Näst sista

Hejsan!
Idag är det torsdag och det kommer inte ett skit på teve ikväll, förutom paradise hotel som jag kollar på just nu :) men det kanske bara är bra för då kan jag sova lite tidigare ikväll, jag är himla trött så när paradise hotel är slut ska jag ta ett varmt bad och sen lägga mig och kolla på någon rolig film tills jag somnar! :)
Imorgon är det fredag vilket innebär sista prao-dagen, lite tråkigt kanske för jag har haft kul under veckan men ändå ganska skönt att få det efterlängtade lovet till slut ;) haha har inte nått speciellt planerat under lovet men det kommer väl med tiden, jag hatar ju att planera i förväg :D haha men nu ska jag kolla klart på paradise, vi hörs mer imorrn, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim