Onsdag

Onsdag idag och jag har inte sett någon snö ännu, men det är väl påhittat som allt annat som sägs och skrivs i tidningar o skit!
Skolan idag va lugn, iaf första halvan. Efter lunch vart det jobbigt pga magvärken... Men iaf, jag och resten av klassen överraskade Ajla med sång eftersom hon fyller år idag, grattis kortiiiis! :)
haha menmen, nu tänkte jag plugga lite spanska och engelska, elr läsa på för jag har redovisning imorrn, sen ska jag skriva en svenska text som ska in på fredag tror jag, det är ju bara bra om jag blir klar med den idag ifall det är så att den ska in imorrn! ;) Men vi hörs mer senare eller imorrn, puss ♥


Bild på födelsedagsbarnet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim