Riskaka

Hello :)
Som jag skrev tidigare när jag var i skolan så gick jag, erika och ajla aldrig till västergård och åt...vi tog bussen ner till stan och tillbaka :) haha
Fick sluta en halvtimma tidigare från so:n för min grupp va klar med allt vi skulle göra. Så jag och erika tog bussen hem, när jag kom hem lagade jag mat och kollade på teve. När mamma kom hem följde jag med henne till affären, köpte riskakor som jag kan mumsa på ikväll då det är säsongspremiär för desperate housewives, som jag har längtat!!!
Nu ska jag plugga till typ 8 med några inlämningar, sen ska jag som sagt kolla på desperate housewives :) så vi hörs senare, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Erlinghermine

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-01-13 @ 08:31:17
URL: http://erlinghermine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim