Så jävla irriterande

Asså seriöst, jag orkar verkligen inte mer! Jävla skolhelete, seriöst. Här sitter jag fan dag ut och dag in och gör inget annat än pluggar, jag har fan knappt sagt hej till min familj sen skolan börja. Och allt ni gör är att klaga, ni vet fan inte hur jobbigt det är för oss när ni bara begär mer och mer! En av er måste ha något jävla pms problem och är alltid som en gammal surkärring, sista dagen innan redovisningen begär ni att man ska skriva om alla städer i ett land och tror att man hinner det. en tror att man kan skriva ett mvg brev på första "utkastet" som man skrev på 5 minuter bara för att skicka in det. En annan gnäller om något annat, jag har inte haft något emot er förr men nu har ni fan gått för långt, jag tänker fan inte vara snäll mot er när ni beter er om jävla svin mot oss. Vi är fan mänskliga, inga jävla albert einstein, vi är inga jävla genier! Så jävla förbannad, om ni ska respektera en elev måste han/hon fan ha mvg i alla ämnen, och det har inte alla. Förvänta er inte att vi ska respektera er och vara snälla mot er, när allt ni gör är gnäller och tjatar! Jävla skolhelvete

Orkar fan inte skriva om jävla pissdagen, nu måste jag plugga. Eller så inte. Jag tänker fan inte plugga, det är deras fel inte mitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim