Samtal

TjabbaTjenaHallå!
Haha nej men snart är ännu en måndag över och jag har inte fått speciellt mycket gjort idag. Jag gick iaf till skolan idag, rösten har lyckligtvis kommit tillbaka men jag låter fortfarande som en grabb som precis kommit i målbrottet... liiiiite jobbigt, liksom jag kan inte skratta eller prata "ljust" och det är sådär lite smått irriterande. Menmen nog om det, jag var inte med på idrotten eftersom jag inte är frisk, och det är jag himla glad över haha asså seriöst, värsta konditionspasset de andra hade, det skulle jag aldrig klarat av ;) men istället så fick jag ett antal hostanfall då jag typ höll på att spy några ggr. ni vet nog vad jag menar :D haha sjukt irriterande. Haha whatever, nu kom jag iaf precis hem från IUP-samtalet, det gick väl bra. Fick svar på en del saker. Menmen, nu ska jag kolla på teve, skriver nog inge mer idag så vi hörs imorrn, puss på stjärten ♥


Haha galen bild, saknar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim