Sjukling

Hejsan alla friska.
Själv är jag inte speciellt frisk, rösten är som bortblåst och halsen värker satan! Var precis till affären med mami och köpte halstabletter. Jag vet inte hur jag ska klara av morgondagen, har 2 redovisningar i spanska och engelska, men vettefan hur jag ska kunna redovisa muntligt utan röst. Jag låter bokstavligt talat som en kille som kommit i målbrottet om inte värre, det gör ont när jag pratar också så det är väl lika bra att hålla tyst ;) haha men vi får se hur det blir imorrn.
Nu ska jag iaf ta en varm dusch, knarka nässpray, halstabletter och koka varm choklad medans jag läser på tills imorrn, men vi hörs mer senare eller imorrn, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim