Söndag

Hello sunshines!
Idag är det söndag igen, veckorna bara flyger förbi känns det som! ;o
Rösten är väl lite bättre om jag verkligen anstränger mig, men annars är den som igår, inte bra! Den kommer säkert vara så imorgon också, jag vill inte! Jag vill bli frisk nununu! ;( Det är måndag imorrn och om jag fortfarande är sjuk imorrn så kan jag inte gå på mitt IUP-samtal och då blir det massa knas! ;O menmen, vi får hoppas på det bästa!
Har precis städat mitt rum, nu tänkte jag kolla om någon vänlig själ kunde tala om för mig vilka inlämningar, prov eller läxor vi har den här veckan, sista veckan i skolan nu innan lovet, för nästa vecka har vi ju prao :)
Får väl kämpa nu den sista skolveckan innan prao och lov, ska bli så himla skönt med lov asså! haha men nu sitter jag här och skriver samma sak om och om igen känner jag så nu ska jag göra något annat, puss ♥

Dagens måsten;

• Städa rummet

• Ta reda på läxor, prov  

• ev. plugga

• duscha

• Ensam mamma söker kl. 20:00



Saknar er flickor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim