Toblerone

Hejsan alla fina!
Idag skulle jag till stan med finaste Linnea men jag hade ont i huvudet när jag vaknade så det blev inget :( sen lite senare fick jag ont i magen också, den vanliga värken dåva. Tog en ipren och la mig som en köttbulle i sängen. Men inte gick det över, när magvärken gått över några timmar senare kände jag mig spyfärdig istället. As jobbigt!! Men nu mår jag bättre, har bara lite ont i huvudet fortfarande. 
Just nu sitter jag och kollar på någon film på teve och äter toblerone, ska väl gå och lägga mig snart så jag orkar med morgondagen också, måste ju vara pigg och glad! ;)

PS. Glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme inatt, det blir ju vintertid! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim