6 september 2010

Go'kväll folket!
Idag är det måndag igen och början på en ny vecka! :)
Det va skola idag som vanligt, lugn dag och fotboll sista timmen som jag såg fram emot igår... men den va inte lika kul idag när vi hade mixtrade lag = både tjejer och killar blandat. Menmen finns inte så mkt att göra, slutade 4 då jag åkte hem och käkade, kollade på teve och sen har jag suttit här sen dess :) helt osocialt liv här, haha!
Well, jag har typ tappat lusten att blogga, eller inte att blogga men jag har typ inte tid eller lust att skriva varje dag. Så det tänker jag inte göra heller ;) Jag skriver när jag har tid och lust, så det blir typ som en liten paus, fast ändå inte :D haha men nu ska jag kolla på en film som börjar nu och äta en piggelin, jag har typ blivit beroende av det ;o men vi hörs när vi hörs, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim