Fredag (?)

Tjena!
Idag är det måndag den 20 september och vi säger grattis till Eveliina som blir byxmyndig idag :D<3 Annars har jag varit i skolan fram till 4, fast sista timmen hade vi fotboll som jag inte var med på eftersom jag kände mig snurrig och mådde illa. Annars har dagen gått allmänt segt och jag har varit trött hela dagen, inte skönt! Well, man har ju tur som är ledig imorgon och på onsdag ;) haha så imorgon ska jag umgås med mina härliga vänner erika och ajla, sen vet jag inte. Måste väl plugga lite men det tänkte jag börja med nu så jag slipper plugga allt sen ;) smart jag är, jotack jag vet :D haha skoja men jag kollade precis klart på en film, road trip hette den, skum film det dära, va inte speciellt bra! Ikväll hade jag tänkt titta på the last song, har hört att den är bra (y) men nu ska jag sätta på mig varmare kläder, det växer ju istappar i mitt rum, (nej men nästan!) och sen ska jag börja med plugget. Så vi hörs mer senare, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Eveliina

Tack! :D<3

2010-09-21 @ 10:53:56
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim