Freeeedag

Tjeeena!
Idag är det fredag igen och skolan var helt okej, man slutade halv 2 och då åkte jag hem och bytte om och sen drog jag hem till ajla där också erika va, vi skrev klart lite inlämningar som ska in nästa vecka och sen började vi kolla på någon komedi :) fast hann inte kolla så mycket för jag skulle hem och käka... Nu har jag precis vart ute med hundarna och Lea och nu ska jag läsa lite bloggar och lyssna på musik tills idol börjar.
Igår va söta sebastian krantz med, hoppas han vinner hela skiten! (y) haha det är han jag kmr rösta på! ;)
Som Peter Jihde sa igår, tänk om alla killar skulle vara så snygga som sebastian! ;)
Men nu ska jag läsa lite andra bloggar och lyssna på musik men vi hörs när vi hörs, puss ♥


Får bli en bild på Krantz idag (Y) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim