Hemskt

Godmorgon på er! :)
Asså jag gick inte upp nu, jag gick upp vid 10 :)
World Trade Center filmen igår va asbra men ashemsk på samma gång, tycker så synd om alla som förlorade sin familj den dagen, även om det är 9 år sedan! Det är fett hemskt!
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag går och städar rummet, gjorde det aldrig igår.
Igår innan WTC så kollade jag på en annan film som hette Love at first hiccup :) den va rolig haha (y) men nu ska jag städa mitt rum och sen får vi se vad dagen har att ge, kanske skulle iväg och träna lite senare, hoppas! ;) men vi hörs mer senare, puss ♥

   
World Trade Center<3                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim