ISkallt

Hejsan!
Skolan idag va ett stort skämt, lektionerna gick assegt och jag har haft ont i huvudet och magen hela dagen! En & ½ timma innan vi slutade hade jag så ont i magen att jag knappt kunde sitta ner, jag var yr och kände mig allmänt sjuk, så pappa kom och hämtade mig och jag la mig i sängen direkt när jag kom hem, med en cola och "värmekudde" på magen, jag tog en ipren och somnade. När jag vaknade efter en timma hade värken gått över, menmen nog om det, nu ska jag snart dra mig till affären med mami, måste köpa mat tills imorrn då vi ska spendera dagen på södertälje IP.
Sen har det vart skit kallt ute idag så jag funderar starkt att ta vinterjackan på mig imorrn, kommer ju frysa ihjäl på IP om det är lika kallt imorrn, men jag tror inte att jag bloggar nå mer idag så vi får höras imorrn, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Eveliina

Jaa jag saknar andra avenyn jättemycket också, så jäkla tråkigt att det slutade! Men ändå tror jag att det var bra att dom slutade, för det började bli ganska tråkigt. Då var det ju bäst att dom slutade på toppen liksom! :D Jo jag kan faktiskt hålla med om att Kim är snygg IBLAND, för han är ju inte snygg helaa tiden! :D<3

2010-09-28 @ 21:39:13
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim