Praoplatser (?)

Hejsan, nu är jag hemma efter en rolig med jobbig måndag! Eller jag kom hem för några timmar sen :) Provet idag gick bra (det kanske jag redan skrivit?) haha menmen, efter idrotten åkte jag och erika ner på stan där vi mötte upp ajla, sen gick vi runt och letade efter prao platser, vilket gick sådär... men vi kollade lite kläder, smycken och annat och sen tog vi lite bilder också :D haha kommer upp i slutet av inlägget. Men nu ska jag fortsätta kolla på idol och sen hoppa in i duschen, vi hörs mer imorrn, puss ♥


Fina flickor (y)


Jag och vacka erika! :)


Kommentarer
Postat av: eriika

Kärlek på bilderna! :D <3

2010-09-27 @ 21:34:13
Postat av: Carro

jadå, kärlek till er!<3

2010-09-27 @ 21:36:07
URL: http://carronordlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim