Spex

Tjena!
Idag är det torsdag, vilket betyder spexfoto. Vi hade ju rock/emo mm, som jag trodde skulle bli skittråkigt men det va awesome, men jag kan ju inte säga att jag känner mig speciellt bekväm i sånna kläder direkt, skulle inte kunna gå runt så! haha men kul va det! (y) Kommer kanske upp en bild, eller två senare när Linnea skickat dom! :D Får hoppas på att det blir idag!
Men annars då? Dagen har gått ganska fort, efter skolan och fotograferingen åkte jag hem och käkade, åt mat och en piggelin till efterrätt ;) haha
Imorgon är det fredag och jag och flickorna drar förmodligen iväg på bio efter skolan, får se vilken film det blir. Det "pendlar" mellan Vampyrer suger och I rymden finns inga känslor som även har premiär imorgon! men vi får se vilken det blir! :D Jag vill se båda! xd
Aja, nu ska jag inte sitta här och tråka ut er med mina ointressanta saker, haha så vi hörs senare eller imorrn, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim