Sweet dreams

Nu har jag kollat klart på ensam mamma söker och nu väntar en varm dusch på mig! :) Efter det ska jag plugga i en timma elr 2 innan jag somnar in och vaknar imorgon då det är en ny måndag igen, skit mkt som ska göras kommande vecka och jag förstår inte hur jag ska hinna med allt! -.- men det ska väl gå antar jag, det är 2 debatter som ska skrivas och redovisas, engelska projekt och glosor och sen provet imorrn. Alldeles för mycket på en vecka enligt mig, hur tänker de?!
Men nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs mer imorgon, puss & godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har varit sjuk hela helgen men den har varit bra ändå :)



Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in på den här sidan:

http://nightlife.se/content/12391

och rösta på mig (Sandra Orrebro)

som Umeås bästa blogg ^^,

2010-09-27 @ 10:05:28
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim