irriterande

Har precis kollat lite på teve och ätit grillad kyckling med familjen, mums! Tidigare så fick jag grymt svårt att andas (vilket jag fortf har) så jag tog astma medicin och nu börjar jag bli lite smått irriterad på att medicinen inte hjälper ett skit längre, börjar bara skaka som ett jävla asplöv när jag tar den. Kan knappt äta eller göra nånting eftersom mina händer skakar som jag vet inte vad. Skitirriterande är det! -.- kanske dags att besöka herr doktor snart (?) tror nog det! Men nu tänker jag plugga vilket jag inte gjort ännu och sen duscha och efter det står off the map på schemat! ;) vi hörs mer senare eller imorgon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim