jag hoppas du inser vad du gjort

Just nu har jag bara lust att skita i skolan, skita i omvärlden, skita i allt! Jag orkar inte med allt tjat längre och jag tänker inte ta skit från andra. Jag är som jag är, acceptera det eller stick!

Sen vill jag bara säga att jag älskar min Linnea Jonsson, hon finns alltid där för mig och nu behöver hon mig och jag tänker ställa upp för henne, för det är det en riktig vän ska göra istället för att gå runt och snacka massa jävla skit som hon inte vet ett jävla skit om eller har nått med att göra. Du har visat vad du går för och du förtjänar inte minsta lilla bit av Linneas förtroende, jag är ledsen att säga det men så äre och jag hoppas att du ångrar det du gjort för du ska inte tro att hon tar dig tillbaka efter det du gjorde!





Jag kärlekar dig Linnea! ♥

Kommentarer
Postat av: DIN BBY

älskar dig över hela mitt hjärta tjejen! <3

2011-04-12 @ 20:34:00
URL: http://llinneaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim