nu går jag in i en depression

Seriöst, nu blir jag deprimerad, jag kan inte smsa :(((( det har hänt nått med min mobil och jag blir galen när jag inte kan höra av mig till folk eller svara på sms :( men aja, vi får hoppas på att det löser sig under kvällen, annars vet jag inte vad jag tar mig till! men iaf, idag efter den otroligt sega och tråkiga dagen i skolan så åkte jag, Linnea och Erika hem till henne och kollade på zozo och åt popcorn och drack oboy, senare kom ajla men när hon kom så drog jag och linnea, haha :D nejmen iaf nu sitter jag här och deppar över min mobil :( Imorrn är det sista dagen innan lov också, hur skönt!! Men jag kan erkänna att vi hade ganska kul ute i lekparken på lunchrazsten, haha båda niorna va ute och gungade och jag vet inte vad haha men kul var det!!
Nu ska jag kolla om vi har nått gott att äta och sen kanske kolla på någon film eller nått, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim