pizza

Hejsan!
Skola idag, onsdag nu igen och 2 skoldagar innan påsklov! :D annars har jag bara mått allmänt dåligt idag, har lixom inte orkat bry mig om någonting alls. Känns så onödigt med allt nu men det är snart lov och då tänker jag njuta gärnet av mig. Det jag har planerat under lovet är att sooova och umgås med mina underbara flickor! Hade iaf nationella uppsats i engelska idag första timmen och det gick väl sådär, kan inte säga att det gick skitdåligt för jag skrev ju ändå 2 ½ A4 ;) men tror ändå inte att jag skrev speciellt bra, haha! Iaf efter skolan åkte jag hem och skrattade åt jultomten på bussen med Ajla och när jag kom hem fixade jag pizza. Vet att det är i mitten av veckan och allt men jag kände att jag förtjänade det efter min "hårda" prestation på nationella idag! (a) haha jaja, nu ska jag läsa lite bloggar och sen plugga som en tok inför sista provet innan lovet som handlar om samhällsekonomi, ganska lätt ändå men ska ändå plugga ;p hörs mer senare, puss ♥




You girls make my day!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim