scream 4

Det blev bio trots allt igår med Linnea, men först var jag iväg och grillade som jag sa igår :) det var gott och sen hem och duscha snabbt och fixa mig innan vi tog tåget till heron. Vi käkade och sen kollade vi på scream 4, jag kan säga att det inte var världens bästa film och jag höll på att somna några ggr under själva filmen men den var väl helt okej om man frågar mig. Men en sak var säker, det var bara jag och Linnea som satt och hoppa högt varje gång det hände nått ;) haha (a) menmen sen hem, kom hem typ 1 nån gång och då somnade vi direkt typ. Vi vaknade vid 10- halv 11 imorse och kollade på scream 2 och sen gick vi ner i tvättstugan. Nu har Linnea åkt hem och jag sitter här helt själv och spelar nått kul spel på internet, ska snart fixa middag åt mig själv eftersom resten av familjen är och grillar igen :D haha men vi hörs mer senare people, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim