sista kvällen i tälje

Jahapp, idag är det tisdag och sista kvällen för mig och resten av familjen i kära södertälje, känns skönt att få komma härifrån men kommer sakna mina underbaringar! :( jaja, iaf så hade jag en ganska chill dag i skolan idag, första lektionen kollade vi på tusen gånger starkare, sen spanska och sen hk i ronna skolan. Måste bara berätta en så himla klockren grej därifrån! Läraren hade skrivit på tavlan saker som var viktiga att tänka på och längst ner stog det; här talar vi bara SVENSKA TACK! Tyckte det va så himla klockrent me tanke på vilka som går i den skolan, haha x''d jaja, våra muffins blev fett misslyckade också! menmen efter det åkte jag och erika ner på stan och mötte linnea och ajla och sen åkte jag hem en snabbis och lämna mina grejjer innan jag gick till erika där resten var också :) Vi kollade på John Tucker must die och dreglade lite framför Jesse Metcalfe innan jag blev hämtad av mor och syster och åkte till affären :)
Nu sitter jag här hemma och känner mig lite stressad inför morgondagen då jag tar mitt pick och pack och åker till kusinerna i norrland tillsammans med resten av familjen :) alldeles strax börjar desperate housewives vilket jag självklart måste kolla på och efter det blir det nog att packa. Måste säga att jag ser fram emot den här resan! Vi hörs mer senare då jag förmodligen slänger in ett litet inlägg, puss sålänge ♥


Heting!


O så får vi inte glömma allas söting!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim