underbar kväll

Nu har jag kommit hem :)
Vid 2 tiden igår kom Linnea hem till mig och vi fixade oss lite innan vi sprang till bussen (som vi missade), väntade på nästa buss och höll på och dö i värmen... åkte till maxi och köpte marshmallows och lite sånt till grillningen som väntade på kvällen :) Vi åkte hem till mig igen och jag packade väskan eftersom vi skulle tillbringa natten hos erika :) sen gick vi förbi centrum och köpte chips och sen hem till erika en snabbis och lämna väskorna innan vi mötte upp ajla, eveliina och maya :) vi gick till grillplatsen och startade elden och sen kom också almendra och joinade oss :))) Efter några timmar gick ajla, eve och maya och så vare bara vi andra kvar men sen gick jag och Linnea och mötte markus och jesper i mörkret och höll på att dö eftersom det va helt kolsvart och vi gick i skogen så jaa.... ;) menmen sen hade vi det allmänt mysigt och gick hem vid nån tid, kommer inte ihåg exakt.
När vi kom hem till erika kollade vi på raise your voice (jag & erika kollade eftersom linnea somna) haha och sen efter det hade vi en liten rolig pratstund innan vi somnade ;) jaja imorse började vi kolla på peter pan men sen var jag tvungen att gå hem eftersom jag ska vara barnvakt åt Lea :) men jag hade iaf sjukt mysigt! ♥


Några bilder från igår :)








Tack för kvällen brudar!♥

Kommentarer
Postat av: Maya

Faan va snygg jag ääär!!

2011-04-21 @ 16:52:23
URL: http://mmayaa.devote.se
Postat av: Eveliina Stenroos

HAHA säger det samma! Faan va snygg jag är!!

2011-04-21 @ 17:13:21
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim