underbara väder!

Nu är jag hemkommen från sista dagen i skolan innan påsk så nu är det lov mina vänner, underbart! :)) På no:n idag så labbade vi och jag och Linnea va ju grymmast, haha efter skolan åkte jag och erika ner på stan och köpte McFlurry och satt vid maren och åt. Älskade sommartraditioner, fast det är ju inte sommar riktigt än men asså ingen kan säga att det inte är vår, våren är här och det är jävligt underbart!! Iaf, nu ska jag fixa mig något att äta och sen ta mig ut och träffa erika och ajla och det är förmodligen med dom jag spenderar min dag och kväll med ;) vi hörs mer senare, puss ♥

Två bilder från idag;




Vi är grymma fan, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim