beslutsångest!

iPhone4, samsung galaxy s2 eller htc desire hd ?!

Har riktig beslutsångest alltså, men det ska nog lösa sig. Efter jobbet var man hem och åt och sen åkte jag med familjen till media markt i kungens kurva och sen elgiganten här i stan för att kolla på mobiler...
Jag har aldrig haft i tankarna att skaffa en iPhone men för några veckor sen fick jag suget att ha en. och jag ville verkligen ha en :p haha men efter allt som folk sa idag så vet jag inte om jag vill ha en sån längre. Den får så dåliga recensioner så det finns inte! men aja, det löser sig.
Nu är mina minibaguetter inne i ugnen och efter jag ätit upp dom ska jag sova, har mått så dåligt nu på eftermiddagen så jag behöver det. Imorgon blir det att gå upp klockan 5 igen och jobba tidig dag imorgon :) mycket bättre än sovmorgon om man frågar mig! :D
Skriver inge mer idag, puss ♥


iPhone4 ...


Samsung galaxy s2..


eller htc desire hd (?)

Det löser sig, det gör det alltid! ;) men om ni har någon av dessa kan ni gärna få skriva vad ni själva tycker om dom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vänta tills jag köpt min så kan jag skriva sen ;)

2011-08-03 @ 19:33:24
URL: http://rednaldron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim