förstaaugustitvåtusenelva

HejsanHejsan! :)
Fick bli en lite mer avancerad rubrik idag, vilket inte händer speciellt ofta! haha men jaja idag har det varit en riktigt kul och chilldag på jobbet faktiskt, plockat lite på lagret och i affären med erika och skrattat som aldrig förr! Haha herre vad kul va haft idag, spillde även blåbär på min jobbartröja och jag har svårt att tro att det går bort i tvätten men annars får man leva med det ;)
Är iaf hemma nu och nu ska jag fixa mat och sen kolla på någon film, är galet trött efter att jag gick upp klockan 5 imorse.. men det får man stå ut med om man vill sluta tidigt :D heheh men vi hörs senare, pusspusssss ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svara gärna på dagens fråga i min blogg, det skulle uppskattas! :)



http://rebeckhaam.blogg.se/2011/july/dagens-fraga.html#comment

2011-08-01 @ 14:38:26
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim