herregud vilken dag!


Hahah förlåt för noll uppdatering igår men jag var typ inte hemma på hela dagen så det blev lite svårt kanske :))
Började med jobbet, jobbade från 8 till halv 3 nångång eller nått (?) Kom inte riktigt ihår, sen efter det gick jag hem och slöade och sen blev jag tvingad av erika att följa me o bada med några så jag bytte om och så mötte jag upp henne, emma, jakob och freddie och så åkte vi till glashyttan där vi hade huuuur kul som helst, ångrar verkligen inte att jag följde med!! När vi åkt därifrån dumpa vi killarna och så gick vi tjejer till skateparken och hade ännu mer kul! haha ska inte ens säga hur kul det var, de håller vi för oss själva ;) Men såg fan snygga ryan sheckler där, asså dööööööör!!! och en hel del andra snyggingar också ;) heheh aja, när vi vart där några timmar drog vi vidare till stan en stund och sen gick emma hem och jag och erika åkte hem till mig och hämtade mina jobbkläder och sen gick vi till henne där jag slagga.

Idag då, försov oss imorse men vi hann ändå i tid till jobbet ;) duktiga tjejer! På jobbet har vi haft riktigt roligt, finns en kille som jobbar där som typ mobbar oss och då bestämde vi oss för att mobba honom tillbaka, haha det var roligt! :D
Erikas mamma bjöd på pizza till lunch också, riktigt bussigt! Slutade runt 1 nångång och nu sitter jag här och funderar på om jag orkar dra ner på stan ikväll till "rock"festivalen som var förra året också eller om jag bara ska stanna hemma och vila ikväll (?) hmmm, svårt dedär!
Men om några timmar drar vi nog iväg till brooor och äter tårta, iaf vad madde sa till mig hahah xd
Men vi hörs senare people, puss ♥




Jag, emma och erika :)


och så bjuuuuder vi på en muppbild!

Haha tack för dagen tjejer (och killar) :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim