jag blir så sur!!!!

Va ju som sagt på the voice igår med en massa härliga människor, och kvällen var hur bra som helst till några (ursäkta språket) men ickesvennar kom och förstörde allt! -.- Jag såg flera människor som blev tagna igår kväll och jag kan nästan svära på att ingen var svensk, förvånar det mig? Nej.
Men när dom håller på och tar på en, håller fast en och äcklar sig så blir man fan förbannad!!! JÄVLA ÄCKEL!
Så va typ sur resten av kvällen, och det var Linnea också... Men vi kom iaf hem vid 1 nångång och då somnade vi typ direkt. Nu har Linnea åkt hem och jag ska gå och fixa några toast till frukost och sen städa mitt rum. 
Imorgon börjar skolan och jag måste säga att det börjar bli lite pirrigt nu men fan va kul det ska bli!!! :D:D:D Haha får se hur det går, det får ni kära människor veta imorgon när jag kommit hem ;)
Men vi kanske hörs senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim