Älska mig mest när jag förtjänar det minst för då behöver jag det mest.

Min rygg tar livet av mig, punkt.
Blir så jävla irriterad, känner mig som en invalid, höll inte på att komma upp ur sängen imorse..:/
Menmen, dagen på jobbet var inte så stressig som jag trodde den skulle va pga lucia, snarare tvärtom faktiskt. Fanns inte så mkt att göra och tiden gick assakta! Tror det är för det börjar närma sig jul och lov nu faktiskt :) har nått att se fram emot iaf!
Om ryggen tillåter mig att gå upp imorgon blir det sen dag på jobbet igen som resten av veckan med, men kan fan inte säga om jag kommer klara det om jag har såhär ont :( kanske dags att ringa läkaren(?)
Jaha Leas och Linneas lucia va jättefint, asduktiga! Det är mysigt sånt där!
Men nu ska jag sova, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim