duktig tjej, hej!

Söndag och tredje advent idag, inga julklappar klara än men shit vad tiden går snabbt!! En och en halv vecka kvar till jullov, härligt!
Idag sov jag extra länge och gick upp halv 11-11, vid 2 övningskörde jag och lämna suster i stallet, sen åkte resten av familjen till skopunkten där jag köpte nya skor och sen till affären :) När vi kom hem därifrån började jag städa och nu är jag klar! Har städat rummet och min toa :D haha duktigt!
Strax är maten klar och jag kommer hinna göra mkt medans jag uppdaterar mobilen, har hört att det tar flera timmar :/ menmen sånt får man leva med! :D hehe
Sen arbetsvecka denna vecka, men jag klagar inte! Fast på tisdag jobbar jag tidigt eftersom Lea har lucia som jag vill gå på så aa, ska bli mysigt! (y)
Annars börjar julskänslan komma även fast vi inte har nån snö, den som kom stannade inte länge men vi får hoppas att det kommer till julafton iaf!
Hörs mer senare mina vänner, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim