julhandel + snö = julkänsla!

Tjenixen sötnosar!
Idag har jag vart iväg hela dagen med familjen och julhandlat, en riktig familjedag! Sånt behövs också vet ni! :) Snöat har det gjort hela dagen också, härligt men den kommer nog försvinna lika snabbt igen :/ Men iaf, alla julklappar är klara nu förutom till bästa vän men den fixar jag när jag fått lov :) Resten av kvällen kommer spenderas med att slå in julklappar och sen senare ikväll blir det filmmys :) En riktigt härlig lördag har jag haft och kommer ha resten av kvällen med! Förutom att mitt knä strulat så jag har haft skitont, men ska inte klaga!
Hoppas ni har haft en lika härlig dag som mig, vi hörs senare.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim