le mot dom som försöker krossa dig, för det krossar dom att se dig le.

Godmorgon! :)
Idag börjar jag som sagt 11 så fick sova några timmar längre än vanligt, sköönt! Men en sak som inte är så skön är att jag slutar 7.. :( men ska inte klaga, jullov snart ju! Och längtar som fasen tills imorgon då jag ska kolla på Leas lucia, älskar sånt!

På tal om inget så blev min mobil klar till slut igår, efter fyra timmar! Väntade från 6-22 :/ men den blev klar sen så det var ju bra så fick jag sova! :D Hehe fast somnade inte förns runt 12 nångång så aa, inte sovit så bra inatt..
Om en timme ungefär går bussen härifrån så dags att börja fixa mig nudå, vi hörs när jag kommit hem!
Ha en bra dag, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim