mitt hår är....typ 10 cm kortare!

Tjenixen!
Fredag idag och näst sista dagen på 2011,  sorgligt :( haha nejmen det är ju nyår imorrn!! :)
Idag va det upp tidigt som gällde, vid 9 åkte jag med syster till åkers, sen mariefred och sen stan. Fick sitta och vänta typ en halv timma om inte mer innan det vart min tur och nu är mitt hår ungefär 10 centimeter kortare! Äntligen, det behövdes verkligen :) Efter det åkte jag hem till bror en stund och nu sitter jag här hemma i min soffa med min onepiece och bloggar :D haha men ska lägga ifrån mig datorn nu och kolla några avsnitt av våra bästa år (drog?) och sen börja planera inför imorgon då planerna blir att träffa bebe på dagen och sen spendera hela kvällen med henne! Mys! :)
Hörs mer sen, puss ♥
Ps. Bild på håret kanske kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim