that annoying feeling when you dying to talk to someone, but you refuse to text them first.

Goddag kära vänner! :)
Tänk var tiden går fort, idag är det redan fjärde advent! Heelt sjukt men sant faktiskt :) Snön (slasket) ligger fortfarande kvar på marken men idag tänkte jag faktiskt inte gå ut alls! Ska spendera hela denna härliga söndag till att storstäda mitt rum, bädda rent i sängen osv. För helt ärligt finns det nästan inget bättre än att somna i en ny och renbäddad säng! :D awesome!
Sista söndagen på några veckor när man behöver tänka, "måste lägga mig tidigt idag eftersom jag ska upp klockan 4 imorgon.." men shit va härligt det känns, tre dagar kvar till jullov, kan det bli bättre (?) Nej tror jag inte! Eller jo det är klart att det kunde vart bättre men nu är det inte det ;) haha skönt!
Igår somnade jag iaf runt 2, satt och pratade med en person haha kul hade vi iaf! Och så vaknade jag runt 11 imorse kanske (a) älskar att sova!
Som ni kanske ser har syster även fixat en ny design som passar lite mer till julen, haha den andra va ju somrig och rosa :p haha
Men nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och börja med städningen så jag blir klar idag, haha ha en braaaa dag!
Puss ♥
Haha, ja, jag har också vart liten en gång i tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim