grattis världens bästa mamma!<3

Idag är det den 13 februari och min mamma fyller år, grattis mamma!♥
Somnade vid typ 1 igår och vaknade typ 10 imorse, trodde att det var lördag idag men sån tur har man minsann inte! ;) Härlig vecka framför mig, kan skriva "veckoplaneringen" lite längre ner :)) Idag ska jag inte göra så mkt, försöka städa rummet lite om jag hinner och plugga eftersom jag bannemig ska göra hk provet imorrn! Sen får vi tjocka släkten hit på besök och äter tårta! MUMS♥ Hörs mer senare eller nått, puss ♥


MIN VECKA

Måndag: Skola, förhoppningsvis göra HK-provet!

Tisdag: Ledig, förmodligen spendera dagen med mina underbara vänner och hitta på nå skoj! :D

Onsdag: Ledig, kanske lilla gymnasiemässan i stadshuset om man orkar :)

Torsdag: Skola, inget ovanligt

Fredag: Skola, partyyyy på kvällen och förhoppningsvis underbara vänner som man spenderar natten med (y)

Lördag: Myspys

Söndag: städning, pluggning och tvättning (mindre kul) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim