härlig helg

Hejsan!
Har inte skrivit på hela helgen men nu tänkte jag skriva lite om vad jag gjort och så :)

Fredag: Efter jag skrev de senaste inlägget så tog vi bussen ner till stan och bytte till 751 som tog oss till västergård. Där gick vi på den så kallade "festen" och umgicks med allt roligt folk där. Blev inte så mkt dansa för mig eftersom knät gjorde ont och sen mot slutet så mådde jag illa också :/ ajdå, menmen jag och Linnea va hemma vid typ 12. Började kolla på en skräckfilm men varken vågade eller orkade kolla klart den så vi somna typ 1 eller nått. :D
Lördag: Vi vaknade runt 10-11 kanske och åt frukost, sen kollade vi klart på filmen som hette The silent house (om någon ville veta) och sen kom jag inte ihåg vad vi gjorde, haha! Lite senare på dagen gick vi hem till mattis där även adam och axel var och vi satt där ett tag och kolla när dom nörda lite och sen kolla vi på teve och lite sånt. Sen drog vi ner till stan och jag och Linnea käka på kebab house :)) tjockisar som vi är! Eftersom att vi höll på att frysa ihjäl så drog vi hem runt 8 kanske och gjorde lite roliga videos som finns uppe på fb, haha! De va kul, vi höll på med det till typ 12 och vi somnade typ 1-2 nån gång.
Söndag: Vaknade vid 11 och åt tacos till frukost. Efter det kollade vi på film och åt kakor och choklad, svullon. Nu har Linnea åkt hem och jag sitter här, ska skriva 2 "brev" som ska in i veckan, spanska och engelska -.- asjobbigt men innan det ska jag städa rummet, wish me luck! ;)

Så, här har ni våran helg :) enjoy! haha skoja nejmen vi hörs senare, puss ♥


Tack för helgen bby, pusspårej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim