inställt

Godmorgon, idag är jag uppe med tuppen, precis som alla andra vardagar då man går i skolan :) idag ska jag då tyvärr inte till skolan eftersom att alla bussar i hela stockholm är inställda pga snön. Linnea hade ringt till skolan och de hade sagt att ingen lärare från hela högstadiet hade kommit dit så det känns lagom onödigt att åka dit när det inte finns några lärare där ;) så vi stannar hemma idag. Linnea kommer väl hit senare när hon lyckas få skjuts efter som hon sover här inatt då vi ska iväg ikväll, tagga! :D galet kul kommer vi ha! Hörs mer senare, nu ska jag äta frukost, puss ♥
Nu tycker jag att våren kan få komma hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim