LOV!

Hejsan, nu äre lov en vecka framöver och himmel va skönt det ska bli!!! :D Har en del planer inför nästa vecka, först imorgon ska jag umgås med min kära vän erika och kanske ajla också hela natten, sen på måndag kanske vi drar till badhuset :) På torsdag tror jag det blir blire stockholm med tjejerna och sen på fredag kommer kusinerna och stannar till måndag, härligt lov helt enkelt! :)) Skolan idag va aaaaaaasseg! Först stuga och sen no i 4 timmar fram till lunch, sen stuga och då satt jag och ajla och läste anne franks dagbok x'd haha efter stugan vare dans och tiden gick fort. Nu tänkte jag städa mitt bombnedslag till rum och sen hitta på nått annat skojjsigt :D hörs mer senare, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim