Lovet börjar bra

Hejsan!
Idag är det lördag och första dagen på sportlovet. Dagen har hittils varit skitbra, kom precis hem från affären där jag vart med familjen och handlat lite. Nu blir det dammsugning av rummet eftersom det blev för sent igår och sen duschen. När jag käkat middag bär det av hem till erika med ajla där jag också spenderar natten med dessa underbaringar! Sjukt kul kommer vi ha, som alltid. Tror nog jag tar med min kamera så kommer det förhoppningsvis några vackra bilder upp imorgon. Kanske uppdaterar mer hemmifrån erika senare ikväll annars hörs vi mer imorgon, fast minst ett inlägg till kommer det innan jag drar iväg, puss ♥




Två bilder från förra vintern (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim