say hello to goodbye

Jahapp, dagen då..tillbaka till skolan idag, torsdag är det och vi hade so, no och engelska på schemat. Segt som fan och hungrig va man! På lunchen tappade man matlusten när en slags gris från klassen satt och åt sin hamburgare så det stänkte dressing över hela bordet typ, bokstavligt talat... :s jaja usch, efter skolan blev de att åka hem och nu har jag hunnit äta och kollat på två filmer. Funderar på att börja på mitt engelska brev som ska in på måndag eller om jag ska vänta med det tills imorgon på stugan (?) Blir nog i imorgon ;) hehe imorgon är det fredag igen, äntligen! Och då ska vi ha skojj, som fan! OCh på lördag också. Som en i klassen säger till mig och Linnea i stort sett varje dag: Ni har alltid så kul tillsammans - citat Katja :D haha gulle<3 Menmen nu ska jag göra nått vettigt haha känner att jag sitter och skriver saker som är svåra att förstå för vissa men det får man leva med ibland :D hörs mer senare eller imorgon, puss ♥


Shontelle - Say hello to goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim