stolt över mig själv!

HejsanSvejsan!
Idag är det måndag och skolan flöt på bra. Först typ klasstid, fick reda på att det inte va alls många i klassen som klarat nationella uppsatsen så man blev ju lite nervös för det, IG here I come ;) sen engelska och vi öva på teatern som vi kommer faila på totalt, haha sen idrott och mina armar har svullnat efter det -.- asont! Sen stuga och HK. Gjorde klart provet också, niiiiice! Efter skolan drog man ner till stan en snabbis med erika och ajla och fixa lite grejjer och sen vidare till ajla där vi pluggade och kollade på lite roliga videos :D haha hem kvart i 8 och kolla på familjen annorlunda och nu sitter jag här. Har skrivit klart mitt engelska brev som ska skickas in nu och spanska vykortet är klart, bara att öva in det så är plugget klart för idag :) men innan jag fortsätter med det så blir det duschen, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim