stora problem :/

Asså nu börjar jag bli lite smått panikslagen och irriterad när det gäller intagningen till gymnasiet. Jag har inte en jävla aning om vad jag vill gå och man ska söka senast på torsdag -.- kommer ju aldrig hinna bestämma mig innan det. Och jag har ju ingen så kallad hobby heller och jag är inte intresserad av något speciellt så jag kan ju inte gå efter det heller. Har funderat lite på hotell och livsmedel eller media men vet inte ännu. Skulle verkligen behöva hjälp, att jag alltid ska vara ute i sista minuten....:(:(

Kommentarer
Postat av: storasyster

gå hotel och resturang? :)

2011-02-23 @ 12:17:55
URL: http://rednaldron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim