12 januari 2011

Hej på er! :))
Skola idag igen, as chill dag för alla nior! Först hade vi bild i 1½ timme, sen musik lika länge, sen lunch och efter det träslöjd ;) haha as skön dag ju! På musiken ska vi "arbeta" om rock typ så vi ska spela Elvis Presley låtar, fett grymt kmr de bli när vi är klara! :D haha efter skolan åkte jag och linnea hem till mig och kollade på 2 avsnitt av GG, så nu har jag kollat klart hela säsong 1, nu vill jag se säsong 2 också men den har jag inte :( men aja, nu ska jag göra nått, vi hörs mer senare, puss ♥


Den här spelade vi på musiken idag så den kan jag på gitarr nu! (y) :D haha alltid en början ;))

Kommentarer
Postat av: Eveliina

Haha, men jag förstår vad du menar! Det är ju oftast, tror jag, killen som förför tjejen om du förstår? :D

2011-01-12 @ 19:09:48
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim