beslutsångest

Jaa, nu har jag kollat på familjen annorlunda och lite på spårlöst. Sitter och hostar som en tok och försöker fatta de svåra beslutet om jag ska orka ta mig till skolan imorgon eller inte. Även om mamma säger att jag borde stanna hemma åtminstonde en dag till så orkar jag verkligen inte sitta hemma en dag till! Har vart hemma i en vecka redan och jag saknar mina flickor!:( Även att man blir så himla lat och att det inte finns ett skit att göra om man stannar hemma så lockar det ändå lite att skita i skolan en dag till men det blir nog skolan ändå, får väl gå hem om jag mår dåligt imorgon! ;)) Nu tänker jag hoppa in i duschen och sen lägga mig och kolla på teve. Hörs mer imorgon, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim