frisk som en nötkärna!!!

eller kanske inte men bättre mår jag! :D Febern är helt borta och huvudvärken också, nu är det bara en tjock, smärtande hals och hosta kvar sen är jag redo för en heldag i Romme nästa måndag! (y) Halsen kommer nog inte hinna bli bra innan dess men jag kan nog leva med lite hosta i backen hoppas jag. Idag var jag iväg till skolan och betalade romme resan samt vägde o mätte mig av samma anledning. Tydligen nått som måste göras innan man åker dit, jaja. När man läser på fb så känns det som om hälften av klassen gått och blivit sjuka nu när jag gått och blivit frisk, och det känns lite som att det är jag som smittat dom med tanke på att jag va sjuk med feber, hosta och hela köret redan i tisdags när jag var i skolan :( jaja finns inte så mkt jag kan göra nu, hehe krya på er! ♥ Nu när jag sovit sen vi kom från skolan så tänker jag sätta mig och titta på teve och äta en minipizza, måste ju fira på nått sätt att jag håller på att bli frisk! :D hehe hörs mer senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim