Hiss & Diss

Tänkte göra en hiss&diss medans jag har tråkigt och de va ett bra tag sen sist så vi kör på en sån! ;))

Hiss :
• Freeeeeeedag idag! (y)
• Mina underbara vänner, jag älskar er! Linnea, Erika, Ajla, kärlek till er brudar!♥
• Romme på måndag!!! :D:D:D
• Kissen kommer idag, fan va mysigt asso!
• Mina och Linneas drivobjekt, driva med killar är det bästa som finns! (y)
• Musik, finns nästan inget bättre!

Diss :
• Nationella proven </3
• Att jag ska söka till gymnasium inom kort, pallar inte!
• Att ingen blir sur när vi driver :(
• Fega killar.

Haha sådärja! :D orkade inte skriva en massa om varje punkt som man egentligen ska göra men sak samma! Hörs senare, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim