Nytt år, nya möjligheter!

Jahapp, nu är det 2011 då... haha jag orkar lixom inte tänka så mycket på det utan jag har bestämt mig för att låta alla gamla händelser från 2010 vara kvar där och bara uppleva nya grejjer med personerna jag älskar nu 2011!
Det känns faktiskt lite sorgligt att lämna allt gammalt, jag har upplevt så mycket 2010 som jag inte vill lämna bakom mig, men allt bra kommer ju självklart följa med! Det är skiten vi lämnar bakom oss! Visst, det kommer hända en massa dåliga grejjer också 2011 men det skiter vi i nu, nu tänker vi positivt! haha lixom det är ett nytt år och då kommer också nya möjligheter :))

Idag är det lördag och jag har absolut ingenting planerat, ska bara sitta hemma och tycka synd om mig själv ^^ hehe skoja men jag ska iaf vara hemma idag tror jag, kolla på film eller nått annat ruuligt!
Skriver mer senare då jag förhoppningsvis har något lite mer intressant att berätta, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim