tillbaks i skolan...

Ja, idag har jag varit i skolan igen, tråkigt nog men hellre det än att ligga hemma och ruttna ;) jaja back to work lixom. Lektionerna gick ganska snabbt, på no lektionen plockade jag och erika isär ett tangentbord x''d haha duktiga som vi är! (y) efter skolan åkte vi ner till stan och käkade och sen hem och nu sitter jag här, blev även lite tjaffs i skolan idag, fattar lixom inte varför folk ska gå runt och säga en massa jävla skit till allt och alla -.- wellwell, omoget! Nu tänker jag ta mig i kragen och försöka plugga lite medans jag lyssnar på musik. Bestämde mig nyss för att jag ska plugga 1 timme idag, det är mitt mål och sen får jag belöna mig med nått annat skoj :D haha brabra carro! Hörs mer senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim