hemma igen

Hejsan! :)
Imorse vaknade man och gick upp vid halv 10-10 och duschade och fixade sig lite snabbt och sen drog jag iväg till ikea och några andra ställen med syster och hennes lilla familj :) det var trevlige och nu sitter jag här hemma och laddar upp inför en kväll ute på bror och deras landställe med mina kära syskon och barn :) det blir nog mys!
Ikväll vet jag inte vad som händer men nått hittar jag väl alltid på även om kvällen slutar i sängen framför någon typisk tjejfilm :D haha men nu ska jag äta nått litet och sen kolla lite på teve, puss ♥

Btw, älska vädret idag! Även om det blåser lite så är det grymt skönt ute! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim