highway man

Tja!
Gick upp kvart över 5 imorse och höll på att dö av illamående och hunger. Tröck i mig en tallrik med flingor även fast det tog emot av illamåendet.. Mötte upp erika kvart över 6 och tillsammans gick vi till jobbet. Jobbade våra timmar och sen gick jag hem och åt. Vidare ut och skjutsa pappa till jobbet och sen vidare hem till bror och Lea som satt och sökte efter erics låtar själv på youtube :D haha så söt!
Skjutsade madde till stallet, iväg och handla med mamma och sen hämta madde och sen hem. Nu sitter jag här och äter en macka :p haha vi hörs mer senare kanske, annars imorrn, puss ♥


Hoffmaestro - Highway man
Denna låten tycker jag är skön, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim